Son Haberler

ALTIN ÜÇGENE KEYİFLİ YOLCULUK

Samanyolundaki tüm yıldızları konuk eden muhteşem gökyüzü, büyülü geceler, tarih, kültür, doğa ve tertemiz bir deniz… Tüm bu güzelliklere sahip ürdün, aradığınız her şeyi cömertçe beğeninize sunuyor. Turizm sektöründe iddialı olan ülkenin en gözde şehri Akabe, dünyanın pek çok ülkesinden gelen turistlere ev sahipliği yapıyor. Türkiye ile ürdün arasındaki kültürel ve coğrafi yakınlığa dikkat çeken THY Akabe Müdürü Sertan Yüce, iki ülke arasında vizesiz seyahat edilebildiğine vurgu yapıyor ve şu noktaların altını çiziyor: “THY olarak yıllardır İstanbul’dan, Amman’a seferler düzenliyoruz. Başkent Amman’ın ardından turizm şehri Akabe’ye 2013 Nisan ayında yeni bir hat açtık. Böylece İstanbul’dan ürdün’e iki farklı noktaya uçuş yapmaya başladık. Günde 2 sefer düzenlediğimiz İstanbul-Amman hattının ardından, İstanbul-Akabe hattımız üzerinden haftada 3 sefer düzenlemeye başladık.

Bugün itibariyle haftada toplam 17 seferimiz var. Amman’da uluslararası uçuş yapan birçok havayolu şirketi mevcut ancak Akabe’de uluslararası uçuş yapan tek marka biziz. THY dışında kalan firmalar ise Akabe’de sadece charter uçuşları düzenliyorlar. Akabe hattımız açılmadan evvel turistlik amaçla ürdün’e gelenler zorunlu olarak Başkent Amman’a gelir, kültürel tarih açısından önemli olan Jerash bölgesini ziyaret eder, buradan ölü Deniz’e geçer, ardından Antik Kent Petra’yı görür, sonrasında çöl safarisi için Vadi Rum’a gider ve nihayetinde otobüsle tekrar Amman’a geri dönerdi. Akabe hattı açıldıktan sonra durum değişti; artık turistler, direk Akabe’ye gelme şansına sahip oldu ve bu durum yolcularımıza büyük kolaylık sağladı.”

çöLüN KIYISINDAKİ CENNET

Dünya markası olan THY’nin öncelikli tercih edilen havayolu şirketi olmayı başardığına vurgu yapan Yüce, Akabe hattının yeni olmasına rağmen 2014 yılının ilk 6 ayında, 11 bin 200 yolcu sayısına ulaştığını belirtiyor ve sözlerini şöyle sürdürüyor: “2013 yılına göre ciddi talep artışı yaşıyoruz. Uluslararası pazar açısından payımız yüzde 23. Genel anlamda pazar payımız artıyor. Dünyanın önemli havayolu şirketleri arasında bulunan bir marka olarak kalitemizle büyümeyi hedefliyoruz. ürdün’deki turizm sektörünün güçlenmesi için adeta gönüllü elçi gibi çalışıyoruz. THY olarak, ürdün’e gelmek isteyen turistlere birtakım ayrıcalıklar sunuyoruz. örneğin sportif amaçlarla ürdün’e Akabe uçuşlarıyla gelen dalgıçlara; standart bagaj hakkının yanısıra boş tüp, palet gibi dalış ekipmanları için yaklaşık 32 kg’lık ücretsiz ek bagaj hakkı sunuyoruz. Bireysel müşterilerimiz için çeşitli kampanyalar düzenliyoruz. öte yandan ürdün’ün tanıtımı için yurtdışındaki acentelerle tanıtım toplantıları düzenliyoruz, onları ürdün’de misafir edip ülkenin sahip olduğu zenginlikleri tanımalarını sağlıyoruz. Ayrıca uygun fiyat politikası izleyerek ürdün’deki turizm sektörünün gelişmesine katkı sunuyoruz. Dünyanın önemli transit uçuş merkezlerinden biri olan İstanbul’dan, ürdün’e minumum bekleme süreleriyle uçuş düzenliyor olmamız yolcu memnuniyetini arttıran başlıca unsurlardan biri olarak karşımıza çıkıyor. Son olarak şunu belirtmeliyim ki, ürdün önemli bir turizm destinasyonu; çölün kıyısındaki cennet olarak tanımlanan Kızıldeniz, dünyanın yeni 7 harikaları arasında gösterilen antik kent Petra, bedevi kültürünün hissedilebileceği uçsuz bucaksız Vadi Rum ve şifa kaynağı ölü Deniz ile birlikte konuklarına eşsiz bir tatil yapma şansı sunuyor. Ayrıca ürdün mutfağının yanı sıra Suriye ve Lübnan mutfakları bulunması sebebiyle yemek severlerin ilgisini de çekeceğine inanıyoruz. ürdün’e herkesi davet ediyoruz. Bu önerimize kulak verenler eminim fazlasıyla memnun kalacaklardır.”

Yorum yok

Yorum Yazın

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Bu site, istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanıyor. Yorum verilerinizin nasıl işlendiği hakkında daha fazla bilgi edinin.